MAN-LØR
SØNDAG
9:00 - 18:00
9:00 - 13:00

KUNDESERVICE

 70129999

Kokkens Hverdagsmad leverer i hele landet – dog kun brofaste øer. Din måltidskasse bliver leveret om mandagen mellem kl. 6 og 17. Måltidskassen bliver sat på det aftalte sted – vær opmærksom på, at den skal stå i skygge hele dagen.

Efter levering af måltidskassen har du selv ansvaret for den – Kokkens Hverdagsmad påtager sig ikke ansvaret for evt. hærværk eller tyveri.

Hvis måltidskassen mod forventning ikke leveres på det aftalte tidspunkt, skal du hurtigst muligt kontakte Kokkens Hverdagsmad på telefon 7012 9999, du kan også sende en mail til: kundeservice@kokkenshverdagsmad.dk

Kundeservice har følgende åbningstider:
Mandag – lørdag: kl. 9:00 – 18:00
Søndag: kl. 9:00 – 13:00

For dig, der bor i lejlighed

Vi vil forsøge at komme ind i opgangen og stille din måltidskasse. I de fleste tilfælde lykkes dette uden problemer, men det afhænger af forholdene i den enkelte opgang. Hvis du ved, at det ikke er muligt at komme ind i opgangen, kan du i stedet vælge at flytte din levering til en anden adresse for eksempel din arbejdsplads. Er det ikke muligt at levere din måltidskasse på det aftalte sted, vil chaufføren forsøge at kontakte dig. Er det ikke muligt at komme i kontakt med dig, er vi nødsaget til at tage måltidskassen med igen, og maden bliver herefter kasseret, da vi ikke længere kan stå inde for kvaliteten. Du vil blive opkrævet det fulde beløb.