MAN-LØR
SØNDAG
9:00 - 18:00
9:00 - 13:00

KUNDESERVICE

 70129999

Din måltidskasse bliver leveret om mandagen mellem kl. 6:00 og 17:00. Kassen bliver sat på det aftalte sted.

Bor du i lejlighed, og er det ikke muligt at levere på det aftalte sted, vil chaufføren forsøge at kontakte dig. Er det ikke muligt at komme i kontakt med dig, er vi nødsaget til at tage måltidskassen med igen, og maden bliver herefter kasseret, da vi ikke længere kan stå inde for kvaliteten. Du vil blive opkrævet det fulde beløb.

Du har efter levering af måltidskassen selv ansvaret – Kokkens Hverdagsmad påtager sig ikke ansvaret for evt. hærværk eller tyveri.

Bor du i lejlighed?

Vi leverer mandage i tidsrummet kl. 6:00 – 17:00, hvor de vil forsøge at komme ind i opgangen og stille din måltidskasse. I de fleste tilfælde lykkes dette fint, men det er afhængig af forholdene i den enkelte opgang. Hvis du ved, at det ikke er muligt at komme ind i opgangen, kan du i stedet vælge at flytte din levering til en anden adresse, for eksempel din arbejdsplads.

Hvis varen mod forventning ikke leveres på det aftalte tidspunkt, skal du hurtigst muligt kontakte Kokkens Hverdagsmad på telefon 7012 9999, du kan også sende en mail til: kundeservice@kokkenshverdagsmad.dk

Kundeservice har følgende åbningstider:

Mandag – lørdag: kl. 9:00 – 18:00
Søndag: kl. 9:00 – 13:00