HVERDAGE 9:00 - 18:00

KUNDESERVICE

 70129999

Din kokkekasse bliver leveret med Post Nord om mandagen mellem 08.00 og 17.00

Kokkekassen bliver leveret på den valgte placering. Er det ikke muligt at følge leveringsanvisningen, og er det ikke muligt at komme i kontakt med dig, er posten nødt til at tage kokkekassen med igen, maden vil blive kasseret, da vi ikke længere kan stå inde for kvaliteten. Du vil blive opkrævet det fulde beløb.

Er det ikke muligt at komme i kontakt med dig og der ikke er lavet en leveringsanvisning, er Posten nødsaget til at tage kokkekassen med igen, og maden bliver herefter kasseret, da vi ikke længere kan stå inde for kvaliteten. Du vil blive opkrævet det fulde beløb.

Du har efter levering af kokkekassen selv ansvaret –KOKKENS hverdagsmad påtager sig ikke ansvaret for evt. hærværk eller tyveri.

Bor du i lejlighed?

Post Nord leverer mandage i tidsrummet kl. 8:00 – 17:00, hvor posten vil forsøge at komme ind i opgangen og stille din kokkekasse. I de fleste tilfælde lykkes dette fint, men det er afhængig af forholdene i den enkelte opgang. Hvis du ved, at posten ikke har mulighed for at komme ind i opgang, kan du i stedet vælge at flytte din levering til en anden adresse, for eksempel din arbejdsplads.

Hvis varen mod forventning ikke leveres på det aftalte tidspunkt, skal du hurtigst muligt kontakte KOKKENS hverdagsmad på telefon 7012 9999, du kan også sende en mail til: kundeservice@kokkenshverdagsmad.dk

Kundeservice har følgende åbningstider:
Mandag – fredag: kl. 9:00 – 18:00